Mазното не винаги е вредно

Sep/ 9/2020

Mазното не винаги е вредно

Нека започнем като се обединим около една теза - само защото нещо е мазно, не значи, че задължително е вредно за нас. През последните години, екстремни диети и маркировки по супермаркетите се опитват да ни внушат, че трябва да премахнем всякакви мазнини от диетите си, и че именно те са виновни за нежеланото напълняване. Като резултат от тази нагласа, много хора започнаха да лишават телата си от нужните за тяхното развитие здравословни мазнини, които подхранват кожата и косата и контролират нивата на токсини в тялото.

Златното правило обаче си остава -  трябва да избягваме наситените мазнини. Но за да докажем, че много от другите мазнини, които избягваме всъщност крият облаги за нас, нека разгледаме хубавите качества на няколко растителни масла и какви количества от тях е препоръчително да ядем или нанасяме върху кожата и косата си редовно.

Кокос или орех?

Помните ли, когато кокосовото масло беше на мода? Всъщност, май все още е. Но след малко разузнаване се оказа, че кокосовото масло съдържа над 90% наситени мазнини (вредните). Това развитие накара хората да търсят друга по-здравословна алтернатива, масло от друга ядка, като например - орех! Ореховото масло съдържа мононенаситени мазнини и съдържа много антиоксиданти и витамини. То предоставя Омега-3 мастни киселини, които помагат в борбата с високи нива на холестерол, елагова киселина, която предотвратява негативните ефекти на увредени клетки в тялото (които представляват една от главните причини за проявата на рак). Съдържа и високи количества магнезий и Б витамини. Ореховото масло придобива горчив вкус ако се държи на висока температура. По тази причина, се препоръчва да се използва при овкусяване на салати или като добавка към храни след готвене.    

Алтернативата на олиото

Слънчогледовото олио е евтино, но не е една от мазнините, които искате да използвате ежедневно. За разлика от него, конопеното масло се е доказало като мазнина, която е способна да подсилва имунната система по време на сезона на гриповете, да поддържа функциите на здравото сърце чрез баланса си на Омега-6 и Омега-3 мастни киселини и да подхранва мозъчните клетки чрез количествата DHA в съдържанието си. Въпреки, че повечето хора избират рибено масло, за да се сдобият с повече Омега-3 мастни киселини, конопеното масло е прекрасна алтернатива, която не съдържа живак и е толкова щадяща към тялото, че даже бременни жени могат да я използват.

Масло от авокадо

Маслото от авокадо е много сходно със зехтина, едно от най-популярните здравословни масла. Една от главните разлики е, че авокадовото масло е по-трудно достъпно по магазините. Въпреки това си струва да се открие. Това масло е перфектно за месо, направено на тиган или за лека панировка в тиган тип уок, защото много бързо качва температура. Съвсем малко количество и кратко време е нужно, за да си направите бърза и здравословна пилешка пържола. Една супена лъжица съдържа 124 калории, които се усвояват от тялото и отделят ценни каротеноиди от 2 до 15 пъти след консумация. Когато става въпрос за здраво сърце, очи и кожа, това масло е вашият супергерой.  

Тайните масла за красота

Аргановото масло е популярно, немазно олио за хидратиране, което се извлича от ядките на мароканското арганово дърво. Можете да го откриете в повечето фризьорски салони, защото се използва за подхранване на коса след повреждащи процедури като обезцветяване и изправяне на коса с гореща маша. Високите количества от витамин Е предотвратяват образуването на стрии по време на бременност или като резултат от рязка промяна на теглото. По малко чист арган всеки ден поддържа естествената бариера на кожата и не позволява на водата да напуска тялото.

Рициновото масло е едно от тайните оръжия за здрава кожа и се използва с тази цел от векове. Въпреки че сте го срещали най-често в салони за масаж и парфюмерии, рициновото масло заслужава да бъде част от дамския и мъжкия ежедневен режим за красота. Втриването на 2-3 капки от рициново масло върху кожата всеки ден подсигурява, че тялото ви е хидратирано, кожата ви е подхранена и тъмните кръгове под очите ви са предотвратени. Но внимавайте от къде го купувате! Много от марките, които се продават по магазините съдържат необработено рициново масло, което може да навреди на кожата ви. Снабдете се с рициново масло от аптеки и био магазини, за да получите най-доброто качество, което наистина може да съживи сухата ви кожа.

Добавете това масло към ежедневието си, няма да съжалявате!

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Хранителни добавки

Vital Concept | Блог

Mазното не винаги е вредно

Mазното не винаги е вредно

Нека започнем като се обединим около една теза - само защото нещо е мазно, не значи, че задължително е вредно за нас. През последните години, екстремни дие Нека започнем като се обединим около една теза - само защото нещо е мазно, не значи, че задължително е вредно за нас. През последните години, екстремни дие 2020-09-09T14:37:05+03:00 Mазното не винаги е вредно

<p><span style="font-size: 12pt;">Нека започнем като се обединим около една теза - <strong>само защото нещо е мазно, не значи, че задължително е вредно за нас.</strong> През последните години, екстремни диети и маркировки по супермаркетите се опитват да ни внушат, че трябва да премахнем всякакви мазнини от диетите си, и че именно те са виновни за нежеланото напълняване. Като резултат от тази нагласа, много хора започнаха да лишават телата си от нужните за тяхното развитие здравословни мазнини, които подхранват кожата и косата и контролират нивата на токсини в тялото.</span></p> <p><span style="font-size: 12pt;">Златното правило обаче си остава - &nbsp;<strong>трябва да избягваме наситените мазнини.</strong> Но за да докажем, че много от другите мазнини, които избягваме всъщност крият облаги за нас, нека разгледаме<strong> хубавите качества на няколко растителни масла</strong> и какви количества от тях е препоръчително да ядем или нанасяме върху кожата и косата си редовно.</span></p> <p><span style="font-size: 14pt; color: #e31235;"><strong><img alt="" src="https://cdncloudcart.com/14328/files/image/roberta-sorge-uobapnn_k7w-unsplash.jpg" width="348" height="429" class="alignleft" />Кокос или орех?</strong></span></p> <p><span style="font-size: 12pt;">Помните ли, когато кокосовото масло беше на мода? Всъщност, май все още е. Но след малко разузнаване се оказа, че кокосовото масло съдържа над 90% наситени мазнини (вредните). Това развитие накара хората да търсят друга по-здравословна алтернатива, масло от друга ядка, като например - орех! О<strong>реховото масло съдържа мононенаситени мазнини и съдържа много антиоксиданти и витамини.</strong> То предоставя Омега-3 мастни киселини, които помагат в борбата с високи нива на холестерол, елагова киселина, която предотвратява негативните ефекти на увредени клетки в тялото (които представляват една от главните причини за проявата на рак). Съдържа и високи количества магнезий и Б витамини. Ореховото масло придобива горчив вкус ако се държи на висока температура. По тази причина, се препоръчва да се използва при овкусяване на салати или като добавка към храни след готвене. &nbsp;&nbsp;&nbsp;</span></p> <p><span style="font-size: 14pt;"><strong><span style="color: #e31235;">Алтернативата на олиото</span></strong></span></p> <p><span style="font-size: 12pt;">Слънчогледовото олио е евтино, но не е една от мазнините, които искате да използвате ежедневно. За разлика от него, <strong>конопеното масло се е доказало като мазнина, която е способна да подсилва имунната система</strong> по време на сезона на гриповете, да поддържа функциите на здравото сърце чрез баланса си на <strong>Омега-6 и Омега-3</strong> мастни киселини и да подхранва мозъчните клетки чрез количествата DHA в съдържанието си. Въпреки, че повечето хора избират рибено масло, за да се сдобият с повече Омега-3 мастни киселини, конопеното масло е прекрасна алтернатива, която не съдържа живак и е толкова щадяща към тялото, че даже бременни жени могат да я използват.</span></p> <p><span style="font-size: 14pt; color: #e31235;"><strong><img alt="" src="https://cdncloudcart.com/14328/files/image/thanti-nguyen-5ock69p4goq-unsplash.jpg" width="558" height="373" class="alignright" />Масло от авокадо</strong></span></p> <p><span style="font-size: 12pt;"><strong>Маслото от авокадо</strong> е много сходно със зехтина, едно от най-популярните здравословни масла. Една от главните разлики е, че авокадовото масло е по-трудно достъпно по магазините. Въпреки това си струва да се открие. Това масло е перфектно за месо, направено на тиган или за лека панировка в тиган тип уок, защото много бързо качва температура. Съвсем малко количество и кратко време е нужно, за да си направите бърза и здравословна пилешка пържола. Една супена лъжица съдържа 124 калории, които се усвояват от тялото и отделят ценни каротеноиди от 2 до 15 пъти след консумация. Когато става въпрос за здраво сърце, очи и кожа, това масло е вашият супергерой. &nbsp;</span></p> <p><span style="font-size: 14pt;"><strong><span style="color: #e31235;">Тайните масла за красота</span></strong></span></p> <p><span style="font-size: 12pt;"><strong>Аргановото масло</strong> е популярно, немазно олио за хидратиране, което се извлича от ядките на мароканското арганово дърво. Можете да го откриете в повечето фризьорски салони, защото се използва за подхранване на коса след повреждащи процедури като обезцветяване и изправяне на коса с гореща маша. Високите количества от витамин Е предотвратяват образуването на стрии по време на бременност или като резултат от рязка промяна на теглото. По малко чист арган всеки ден поддържа естествената бариера на кожата и не позволява на водата да напуска тялото.</span></p> <p><span style="font-size: 12pt;"><strong>Рициновото масло</strong> е едно от тайните оръжия за здрава кожа и се използва с тази цел от векове. Въпреки че сте го срещали най-често в салони за масаж и парфюмерии, рициновото масло заслужава да бъде част от дамския и мъжкия ежедневен режим за красота. Втриването на 2-3 капки от рициново масло върху кожата всеки ден подсигурява, че тялото ви е хидратирано, кожата ви е подхранена и тъмните кръгове под очите ви са предотвратени. Но внимавайте от къде го купувате! Много от марките, които се продават по магазините съдържат необработено рициново масло, което може да навреди на кожата ви. Снабдете се с рициново масло от аптеки и био магазини, за да получите най-доброто качество, което наистина може да съживи сухата ви кожа.</span></p> <p><span style="font-size: 12pt;">Добавете това масло към ежедневието си, няма да съжалявате!</span></p>

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки